Vilken underbar morgon!...

Solen skiner denna morgon men de betyder inte att man måste vara lycklig för de ;)
 
Sessan sover som en stock i sin baby gunga och hundarna har precis fått mat :)
 
Jag sitter här och funderar på om jag ska ta och sminka mig och klä på sig något annat än pyjamas :P
För idag har vi ganska mycke på agendan,
först ska vi ut me hundar,
sen måste vi gå ner till farsan och dumpa av lite saker,
sen ska lilla sessan på läkarbesök,
jag ska hämta paket :D
och sist men inte minst så kommer Jockes syster på middag ikväll så vi måste förbi ica och handla lite ;)
 
En princip sak som jag står för är att:
Ljug inte för mig,
säg sanningen istället.
Lögner skapar konflikter och överanalyseringar,
istället för sanningar som kan såra för stunden men som man kan förlåta.
 
Jag hatar lögner!
Jag tål dom inte,
jag är allergisk mot dom.
 
Dom som har känt mig längst vet de,
dom som inte vet de har ingen aning om vem jag är :/
 
Träningen går ganska sakta nu efter min kollaps förra måndagen när abulansen fick komma och hälsa på :/
Dom sa åt mig att jag måste ta de lugnt och jag förstog dom.
En sån känsla jag fick den dagen vill jag aldrig ha igen,
ren panik helt enkelt :/
Så nu försöker jag äta rätt ist och ta promenader när jag känner att de finns tid och lust mer än så blir de inte tills min kropp är helt återställd :)
 
nej nu måste jag nog göra lite nytta ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0