Hej och hallå...

Ja ni vad ska jag säga...
Kiara har kolik :(
Skriker, skriker o skriker och inget hjälper :/
Men vi älskar henne ändå och hon är fortfarande världens goaste dotter :)
 
 
<3 <3 <3
 
Som sagt vi har haft en tuff men ändå rolig vecka,
med mycke besök och lite shopping :P
 
Jag har beställt hem lite smink
 
 
Mina omdömmen om dom här produkterna är
 
Loreal Paris Volume Million Lashes Mascara Waterproof Black - En superbra mascara för sånna som mig som har fjäderlätta fransar som gärna blir spikraka när man lägger på en mascara, 
den här gör inte de ;)
 
 
 
Loreal Paris Glam Shine 6H 103 Forever Nude - Så fint läppglans som sitter där den ska ett bra tag efter applicering, dessutom glittrar de så fint.
De ända negativa är att den är lite klibbig, men man kan inte få allt här i världen ;)
 
IsaDora Eye Shadow Trio 86 Leopard - Har inte hunnit testa denna än så recension kommer senare :)
 
Max Factor Masterpiece Waterproof Volume & Definition Mascara - Asså min dröm mascara, lätt att applicera, fördelar fransarna jätte bra och de ser ut som man har mycke fler fransar än vad man brukar ha och de bästa av allt så är den lätt att tvätta bort ;)
 
IsaDora Glossy Eyeliner 40 Chrome Black - Oxå en av mina favvisar, den här behöver man inte bättra på när man har böjt ögonfransarna, mycke nöjd.
 
Idag beställde jag även ett par nya jeans
 
 
Såååååå snygga jö! 
Hoppas dom sitter bra på mig oxå ;)
 
Nej jag får skriva mer sen,
nu ska jag ta och lägga lillan 
(om de går)
 
puss & kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0