God morgon härliga lördag...

 Vaknade relativt utvilad kl 7:30 idag av att lillan inte ville sova längre,
När jag kom för att lyfta upp henne så log hon så stort att tårar nästan började rinna på mig :)
 
Vi började dagen med en långpromenad hela familjen,
de va jätte skönt att få lite friskluft ;)
 
Vi vart väldigt förvånade över hur mycket folk och trafik de va ute 8:30 på morgonen en lördag :/
 
Idag blir de lugnt,
vi har inget planerat så de blir nog en riktig soffdag idag :P
 
Jag har fått hem min gratis napp från mam,
så skulle jag koka den men jag glömmer bort den så efter ca 45 min märker jag hur de fräser i köket...
PANIK!
Och nappen var bara att kasta :(
Surt men tur att dom inte är så dyra ;)
 
Sitter och kollar kläder Åt min fantastiska karl,
han behöver en helt ny garderob och de finns så mycke snygga kläder som jag vill beställa hem åt honom men vi får nog vänta tills vi har lite mer pengar :)
Känner mig ganska taskig faktist,
Han har inte ett ända par hela jeans och här sitter jag och beställer smink och ett par jeans till mig :/ 
Men jag lovar,
Nästa löning,
då ska jag shoppa åt min karl <3
 
Jag har börjat att köra plankan nu varje kväll,
(jag kan ju säga de att man är fett otränad efter 9 mån graviditet)
tänkte ju köra den i ca en månad och se om de gör resultat.
 
 
Jag har ju läst Olga Rönnbergs blogg och blir fett taggad att ta tag i allt vad träning heter.
 
http://blogg.mama.nu/olgas-blogg/
 
Men de gäller att inte ta ut sig för hårt i början,
kroppen har ju inte hunnit återhämta sig om man börjar för tidigt,
då kan de skada mer än vad de gör nytta.
 
Nej nu ska jag passa på och lägga mig och titta på en utav Twilight filmerna,
ha en jätte skön lördag <3....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0