Till alla nyfikna...

Eftersom de va så många som hörde av sig och frågade vem/vilka som inte hade varit "snälla",
till er vill jag bara säga,
jag är ingen dålig eller ond människa som sätter andra i skiten.
 
Hade jag velat att hela knivsta skulle få reda på vem/vilka de va som hade gjort något så dumt så hade jag väll skrivit de.
Men som sagt jag är ingen dum eller elak människa så därför skrev jag inlägget för att make a point,
så att den/dom som beter sig på de här sättet kanske tänker till en gång till innan man börjar dömma och kalla folk för saker och ist acceptera att alla är inte lika
(tacka som fan för de!)
och börjar se människor som medmänniskor och inte som motmänniskor...
 
Som du själv vill bli behandlad, så ska du behandla andra....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0