Spott och fräs!...

Jag vet att jag är en riktig skvaller kärring och många gånger kan jag undra vad människor håller på med :/
 
Men jag kallar inte människor för saker!
 
Bara för att vissa människor inte gör/säger/tänker som vissa människor så ska dom kallas för både de ena och de andra!
 
News flash:
DET ÄR MOBBING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Varför kan man inte få vara den man är?
Kan inte folk acceptera människor som dom är ist för att kalla dom saker?
 
Jag blir så förbannad när jag ser hur vissa människor blir behandlade bara för att de inte passar vissa personer.
 
Jag sitter och skakar av ilska när jag tänker på de,
kanske för jag har suttit i situationer där folk inte gillar mig pga hur jag är/säger/gör.
 
Så när jag hör någon/några säga dumma saker om någon annan så kan dom räkna med att jag står på den andres sida.
För den/dom som säger så dumma saker,
vill jag varken ha nära mig eller min dotter!
För de tycker inte jag är att vara ett gott föredömme till våra barn eller andra vuxna!
 
För så som jag själv vill bli behandlad, så ska jag oxå behandla andra!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0