Hej igen...

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen och de är ju för att jag har övervägt om jag ska sluta skriva blogg eller inte,
anledningen till att jag har funderat så är att efter mina tidigare inlägg så var de så många som trodde att jag syftade på dom,
vilket jag absolut INTE gjorde!
 
Jag skrev om ett beteende inte om specifika personer,
så jag är ledsen om ni har blivit träffade :/
 
Men jag kan meddela att jag INTE tänker sluta blogga!
 
Men jag kan varna dom som kommer att fortsätta läsa om mina dagar och mina tankar,
jag kommer inte att censurera någonting och klarar ni inte av de så vill jag be er att låta bli att läsa denna blogg så slipper vi framtida diskussioner :/
 
Men jag vill påpeka att beteenden jag skriver om och andra åsikter som jag har är inte grundade på riktiga personer!
 
 
Så nu börjar en ombyggnad av min blogg, 
så får ni snart igen läsa om mina tankar och åsikter igen :P
Ha de bäst sålänge :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0