Vilken dag...

Har haft en helt underbar dag i uppsala med mamsen idag :)
Komma ut och göra någonting annat ett tag,
de tror jag är jätte viktigt :)
 
Vi har varit och shoppat lite till Kiara idag,
eftersom hon älskar att sova ute så behöver hon ju kläder så hon inte blir kall.
Så de varit lite sånt här:
 
En åkpåse
 
        
Haklappar, en jätte gosig filt, en ny overall
 
    
en ny kofta och en mössa som matchar overallen ;)
 
Nu är hon rustad för vinter :P
 
Även min älskling fick något,
lite öl till dagens hockey matcher :)
 
Sen åkte vi till nya Ica för att se hur våran nya butik ser ut och jag måste värkligen säga att jag blev mäktigt imponerad :)
Så snyggt och dom har allt!
Nu slipper man åka så långt för att handla massa smink och kastruller mm,
nu kan man ladda sessan i vagnen och knata dit ;)
Riktigt nice faktist :)
 
Vi köpte lite fika,
ostbollar (åt min underbara karl),
våtservetter, tvättlappar och lite annat kul :)
 
Sen åkte vi hem och fikade och gosade med mitt älskade lilla hjärta,
mormor kunde inte släppa iväg henne en sekund även fast hon har så grymt ont (ajja bajja),
få se om vi ses en stund på söndag med :)
 
Mitt i fikat fick vi oväntat besök,
min låtsas farmor kom på besök!
De va en riktig trevlig överaskning!
Vi borde faktist träffas oftare än vad vi gör :)
 
Imorrn kommer även Kiaras morfar,
de ska bli så kul!
Saknar honom jätte mycket :)
 
men nu måste jag natta sessan,
så godnatt alla vänner,
sov gott och dröm söta drömmar :)
 
 
 
 
     
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0