Lördag...

Nu är snart lördagen över och dagen har varit jätte bra :)
 
Kiaras morfar har varit här så vi firade farsdag i förskott,
eftersom våran bil e paj och vi kommer ingenstanns imorgon ;)
Även Kiaras mormor kom på besök idag med,så vi har bland annat tagit en promenad till nya ica, sen gick vi och köpte pizza på panorama.
De roliga är att jag beställde pizza till alla men jag glömde bort mig själv :P
Sen har vi bara suttit hemma och snackat och gosat med Kiara :)
Nu har alla precis åkt hem förutom syrran som är här och våldgästar ;)
 
Saknar min pappa ganska mycket och de är så synd att han bor så långt borta,
önskar att han flyttar tillbaka till sollentuna så de blir lite närmare mellan oss och att vi får komma och hälsa på.
Jag håller tummarna för dig pappsen ;)
 
 
Imorrn ska vi ta de lugnt hela dagen,
de ska bli super skönt för snart är de måndag igen och vardagen är tillbaka.
 
Nej nu blir de soffhäng med min älskling,
tack o hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0