Shopping...

Tjohoo inga värkar än :(
Men jag har haft ca 3 förvärkar medans vi sprang runt i stan ;)

Men de vart shopping idag istället,
vi behöver ju ha mat hemma när lillan kommer :)
Så vi åkte med in till uppsala idag och va på Kappahl (där hittade jag en jätte söt vit topp),



vid va en snabbis på coop, rusta sprang vi in på och köpte lite toffsar till mig och duschcreme till min älskling.
Sen åkte vi över till citygross sidan och gick i klädesaffärer, vi började med lindex, cubus (där jag hittade en jätte fin liten klänning)



 och sist H&M.

Sen fick vi hem ett jätte fint paket idag från svärmor och älsklingens morfar och mormor <3


En lekhage till den lilla bebisen :D
Helt perfekt så inte våra små terrorister till hundar råkar trampa på henne :)

Jag brukade ju skriva upp mina mått här på bloggen för att visa min tränings resa så jag tänkte börja med de igen för att visa hur de går i den utvecklingen :)

Lår = 60cm
Mage = 99cm
Midja = har ingen för tillfället ;)
Höft = 100cm
Arm = 27cm
Vad = 35cm
Rumpa = 102cm
Bröst = 97cm

Vikt = 75,1 kg

Precis innan jag vart gravid så hade jag nästan kommit ner till mitt mål på 55kg,
jag kom till 57kg :/
När jag insåg att jag var gravid så vägde jag mig och då stog vågen på 59,9kg,
så jag har gått upp ca 15kg nu allt som allt under graviditeten :)
De blir en lätt match att få bort sen ska ni se,
utan att jag tok tränar eller bantar :)

De ska bli så kul att få börja röra på sig när man mest har tagit de lugnt pga foglossningar :)



Snart börjar........barnvagnsracet XD


Kommentarer
Postat av: charlott

Lätt barnvagnsrace =) min feta "dubbeldäckade" lixom ;)

2012-07-27 @ 20:53:33
Postat av: Marie

Vad fin du är!! Hoppas att lilla bebisen tittar ut snart så ni får njuta av föräldraskapet! Hoppas också att allt går bra hela vägen! Tänker på dig då och då så det är bra att du uppdaterar så jag får läsa om hur du har det. Kul med blogg! Var rädd om dig! Kram!

2012-07-27 @ 22:48:07
URL: http://www.mariemarie.se
Postat av: Jessica

JÄTTEFIN BILD!

2012-07-28 @ 14:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0