Oj oj oj...

Jag tyckte jag hörde någon som ville att jag skulle börja blogga lite igen,
så ja jag kan väll försöka medans jag sitter här och bara väntar ;)

Och för er som inte vet så väntar jag och min älskling barn som är beräknad att komma nästa fredag,
den 3 augusti men vi tror att hon kommer lite tidigare,
hoppas vi iaf :P
Ja ni läste rätt,
vi får som sagt en liten tjej,
vi kunde inte hålla oss så vi tog reda på könet :P



Vi har "nästan" hunnit klart med renoveringen som jag skrev om i mitt sista blogginlägg,
de vi har kvar är lite lister och trösklar ;)
Sen är vi helt färdiga och fint vart de,
de vart vårat hem ist för bara mitt <3

Nu i veckan så har vi varit lite hemma hos älsklingens mamma,
där har vi både fått solat och badat,
dessutom har vi hunnit grillat oxå :P
Sen i måndags så kom mamma och plastfarsan och överaskade mig med en hårklippning,
eftersom jag nästan satt och grät pga att håret såg ut som svinto :/
Men nu är de fint igen men ganska så mycke kortare :P

Jag har oxå hunnit med att gå på gravid massage som var på en halvtimme,
asså så skönt de va men jag tänkte ju inte på att jag inte kunde ligga på rygg så jag höll på att svimma,
så fick hon massera mig när jag låg på sidan istället och de gick lika bra de :P

Idag va vi hos barnmorskan och fick veta att bebisen inte kunde komma längre ner,
så lite värk på de här så är hon snart ute ;)
För nu kan jag lätt säga att jag är så trött på att vara gravid,
inte för att jag har haft en jobbig graviditet för de har jag verkligen inte haft men jag vill bli mig själv igen,
få tillbaka min kropp utan foglossningar, pytteliten blåsa och mage stor som ett hus (även fast den är liten).

nej nu blir de sänggång för oss här hemma,
gäller att vara utvilad när de där superonda sätter igång ;)

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Eva

Hej men 3 augusti är en bra dag att fylla år på kram Eva

2012-07-27 @ 06:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0