Morgonstund har guld i mun...

Att vakna till att solen skiner och att de är varmt och skönt ute är ju GULD!!!
Jag bara älskar denna hetta,
för jag hatar att frysa ;)

Och vattnet har fortfarande inte gått ;)
Så väntan vandrar vidare ett tag till :)

Idag blir de nog inte så många knop gjorda,
här i veckan så fick jag hem två nya spel till mitt sims så de blir nog så att vi kör en spel dag idag ;)

   

Igår va vi ju och shoppade hela dagen och jag sprang på en jätte fin kläning som jag jätte gärna ville ha men som jag inte kommer att komma i än på ett tag så därför köpte jag den inte,
men när jag kom hem kunde jag inte sluta tänka på den så jag var tvungen att beställa hem den,
de bästa är att den "bara" kostade 149:- och var från H&M.



Sen måste jag ju bara gnälla lite oxå ;)

Vad är de för fel på människor som inte förstår att dom har gjort fel?!!!
jag blir skogstokig,
man försöker förklara, förklara, förklara och förklara varför man inte håller med personen,
för att man tycker de är så urbota löjligt de den personen gnäller om.
Men inget går in!
Orka vara höggravid och de är hela tiden "drama" med just den personen,
snacka om att ha de jobbigt :/
Asså bäddar man så jävla illa som den personen har gjort för sig själv så kan den jätte gärna ligga där och tycka synd om sig själv,
fast de inte behöver vara så bara den inser att den har gjort ett "STORT" fel och försöka kräva saker av sina kompisar.
Nej nu hoppas jag att jag har fått gnälla av mig ordentligt och att jag slipper de här en gång för alla,
nu går jag vidare och lämnar personen i fråga bakom mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0