Jobbig kväll igår asså...

Igår kväll hade jag massor med otur,
De började med att jag fick springa på toan tills rumpan brann :/

Sen mitt i natten fick jag halsbränna bara så där så de va bara att gå upp och knappra lite piller :/
De vart en orolig natt med mycket upp springande men men,
kan man inte sova på natten så får man ta sig en power nap på dagen ist ;)

Men jag trodde eftersom de va så oroligt inatt att något skulle sättas igång men ICKE!!!

Hon vill tydligen inte komma ut en våran lilla tjej :)

Nu har vi precis varit på en ganska stressande promenad :/
Min underbara älskling Jocke höll på att kämpa med våran Bianca :P



Han kämpar med att hon ska lyssna och följa honom men de är ju oftast Jocke som följer Bianca :P
Och igår tog jag över,
så att Jocke fick ta Tibban och jag tog Bianca,
så fort jag tog tag i kopplet så vart hon en helt annan hund :P
Jocke sa de att jag var som Cesar Millan,
han förstog inte riktigt vad de är han gör för fel.

Men saken är den att han och Bianca är så jäkla lika,
så när Jocke blir irriterad och stressad så Bianca likadan :)
Dessutom går han och daltar med henne hela tiden och visar att han är underlägsen!
Han har nog inte riktigt förstått att hon är en shäfer,
man daltar inte med en shäfer!

Även fast Bianca är en av dom nervösaste shäfer jag någonsin har mött :)
Tibban kan man dalta med för han är naturligt undergiven till människor
(förutom Jocke som han försöker jucka på ibland).

Idag blir de nog en skön dag till hemma,
ska tvätta lite och städa lite.
Ladda kamrorna måste jag ju göra oxå :)

Nej nu ska jag gå och göra lite nytta för här blir inga barn gjorda ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0