jahapp...

En ny dag med nya möjligheter ;)

Tyvär vaknade jag inte med några värkar eller att vattnet har gått :(
Så nu får man väll börja pröva andra metoder :P

De jag har provat hittills:

1. Ätit massvis med ananas
2. Haft sex
3. badat
4. Promenader
5. Gå i trappor

men tydligen finns de många fler sätt att pröva tex:

1. Äta curry
2. Blåsa upp ballonger
3. åka på ojämna vägar
4. sitta på pilatesboll och hoppa
5. Ha på sig fina trosor (då går tydligen vattnet garanterat)
6. Kolla på en väldigt sentimental film

Och alldeles nyss såg jag på the doctors på 4:an och hon i programet hade gått i trappor i 12 timmar för att sätta igång värkarna, så de är väll bara att börja gå da ;)

Men jag gör nog de efter dagens shopping,
behöver ju fylla på förråden innan lillan kommer :P
Men jag skriver mer sen när jag kommer hem för jag har lite mera gottissaker jag vill att ni ska ta del av ;)

ses sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0