Yeay!!...

En mycket härlig dag,
de e ju fredag :P

Började att mäta mig imorse och vart överlycklig!

Lår = 56cm (-1)
Mage = 84cm (+-0)
Midja = 71cm (-1)
Höft = 89cm (-4)
Arm = 28cm (+1)
Vad = 34cm (+-0)
Rumpa = 98cm (-1)
Bröst = 87cm (-1)
Vikt = 62,6kg (-0,7)
Fett = 29,4% (-0,3)
BMI = 23,3 (-0,4)

De går ju åt rätt håll iaf,
de är ju superbra!!!!

Gårdagen vart kanon kul!
Madde drog vid halv 12 typ och sen kom Mickis och fick mig att skratta så att jag grät!
Snacka om att tjejen har otur! HAHAHAHAHA!
Lite bilder från igår :P

 

 

Nu sitter jag här hemma och dricker ett glas vin (idag me!!!) :P

Dagens måltider:

Frukost: Ja inte mycke skillnad från dom andra dagarna förrutom att jag har bytt till gi-bröd.



Lunch: Rester från lövbiffen, sallad, keso och bea (tyvär så jag hann äta upp maten innan jag kom på att jag skulle ta en bild :S )

Middag: Sallad, falukorv, keso och mexicana sås :P



Sjukt gott!!!

Nä nu orkar jag inte skriva mer,
puss o hej!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0