Wow...

Dom bästa tre dagarna på mycket länge!
En aning för full men va gör de,
vi lever bara en gång,
eller hur?

Idag har jag praktiserat hemma hos mamma,
först gick jag på 1 timmes promenad me Tibban sen åkte vi till mamma.
Hon fick både helkropps massage, ansiktsbehandling och frans och bryn färgning :P
De gick jätte bra:P

Sen bjöd dom på tacos och så vart de lite fika,
fast mamma glömde använda mjölkfria produkter så min mage är helt paj för tillfället ;)
Aja tur att de bara är jag och Tibban :P

Sen när jag kom hem från mamma så blev de storstädning,
så skönt nu och sitta i ett rent hem,
de va ett tag sen :P

Tyvär har jag inga bilder idag men här kommer...

Dagens Måltider:

Frukost:
Fiber havregrynsgröt med äppelmos och 2 gi-mackor med smör.

Lunch: ehhh nada om man inte räknar med 2 godis kola flaskor :P

Middag: Avacado sallad med tacofärs, keso och vitlökssås.

Fika: choklad bollar och några choklad praliner :p

De va den ätardagen denna vecka ;)

Nu blir de snart sängen,
godnatt...


Kommentarer
Postat av: Mam

Sorry, ska tänka på d nästa gång!

2011-03-27 @ 23:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0