Vilken underbar dag!!!...

Vår i luften ute idag :)
Solen skiner och fåglarna kvittrar :P

Idag (fast dagen är inte slut än) har jag varit riktigt aktiv!

Jag började dagen med en 45minuters promenad,
sen gick jag till tandläkaren och från tandläkaren så gick jag till gymmet och körde på cykeln i 30minuter.
Efter de gick jag hem och hämtade Tibban så gick vi på en 1½ timmes promenad i vårsolen.
De ända ordet som jag kan hitta som matchar känslan jag har haft idag är "harmoni".

   

     

     

  

En lyckligare hund får man ju leta efter :D


Dagens måltider:

Frukost:
Samma som igår fast bara 1 macka med kalkonskinka och vitlöksfärskost,
och med de vart de ju soygurt men fullkornsflingor.



Tibban fick den andra mackan idag och han vart jätte glad :)

Lunch: Idag vart de kyckling pytt i panna, super gott!!!



och middan skriver jag om lite senare för nu måste jag nog ta en eftermiddags nap känner jag :P

Ha en super trevlig dag allihopa!!!
Ut i solen med er :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0