Vilken dag!...

Idag fick jag jobba heldag,
alltså 9:55 - 19:10.
Och de va nästan inga kunder och inget att göra på hela dagen...rätt segt!

Men har mann inget att göra då gör man iordning butiken så som man egentligen vill ha den, typ så här:

 
  
 

Ni kanske inte ser skillnaden men på bilderna så är de städat och raka linjer!
De brukar vara kaos!!!!
Så jag har haft lite att göra idag iaf :P
Nu har jag några dagar ledigt så då blir de gymmet, plugg och långa promenader med den lilla svarta saken ;)


Jaha då var de dags för...

Dagens måltider!

Frukost:
Samma som igår faktist...

 

2 mackor med vitlöksfärskost (tofu), en skål soygurt med fiberflingor och en kopp te.

Lunch: Oxå där samma som igår...



Morotsbiffar med avacado sallad med mexicana sås :P

Middag: Avacado sallad med köttbullar och mexicana sås, mums!!!!




Imorrn blir de lite annat,
kanske fisk :D

Motion har jag fått idag oxå,
imorse så gick jag och Tibban på 1 timmes promenad innan jag åkte till jobbet och sen vart de 45 minuter när jag kom hem.
Imorrn blir de mera, för då ska jag till mitt älskade gym!!!
Så de blir till att gå upp tidigt imorrn och bara köra innan jag ska till tandläkaren :P

Jag har just nu lite besluts ångest vilken parfym jag ska köpa först:


Eller...



Båda luktar super gott och jag kan inte köpa båda samtidigt :s

Dagens lära: Så som du själv vill bli behandlad, så ska du behandla andra...

Snipp snapp slut, så va sagan slut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0