Helt otroligt!!!...

Bättre ensam än i dåligt sällskap...

Vissa människor verkar ha svårt att förstå,
även fast man försöker förklara så att även en 3åring ska förstå,
så går de lixom inte fram...

En idé vore ju då att dom skulle kanske börja lyssna på vad man har och säga,
istället för att bara lyssna på vissa ord.
De skulle ju göra tillvaron MYCKET enklare.
Men men jag går min väg så får dom gå sin,
så blir alla lyckliga (kanske) i slutändan.

Somliga människor verkar bra ibörjan,
tills man lär känna dom och man märker att all tid som man hade är totalt obefintlig,
för att massa krav finns.

Jag gillar inte att ta order, krav eller att ha måsten.
Jag tror att man måste hitta en balans med sig själv och alla "måsten" men krav och order,
de finns inte i min ordbok och kommer aldrig att finnas.
För då kommer jag att sluta lyssna och försvinna tills jag hittar min balans igen.

Så om en person ställer krav på dig,
sluta lyssna på den personen och börja istället lyssna på dig själv.
För de är bara du som kan bestämma hur du vill ha de och hur du ska må.

Den människa, som inte med framgång tagit itu med sig själv, skall aldrig med framgång ta itu med någon annan...



Now i'm free...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0