Hahahahaha!...

Asså hade en grymt rolig kväll igår,
satt hemma och tråkade,
Sen vart jag bjuden över till en kompis och vi satt och drack öl, spelade tvspel (bilspel) och snackade om massor med saker.
de vart en lång natt med spel och hund bus,
klockan 8 imorse hittade min granne oss med hundarna nere på fotbollsplanen.
Han skulle åka till jobbet och vi hade inte äns sovit än :D
Så vi lekte i morgonsolen, hundarna hade skit kul medans en annan snubblade omkring packad :P

Så idag vaknade jag 13:40,
jag tyckde de va dax att gå ut me Tibban på promenad,
så vi gick en långpromenad på 1 timme sen åkte jag och Madde till gränby och köpte lite mat och vin.
Så åkte vi hem till mig och lagade till en riktig festmåltid och sitter nu och dricker lite vin och snackar lite skit :D

Dagens måltider:

Frukost:
Soygurt med fiberflingor, 2 mackor med vitlöks ost och kalkon.

Lunch: Chili marinerad lax med grönsaker och keso.

Middag: Lövbiff, pommes och bea mums!!!!!

Och nu: vin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0