Aktiv dag...

Wow!
Jag är helt slut!

Dagen började med en 45 minuters promenad med Tibban,
efter de drog jag till gymmet och körde 1 halvtimme på cykeln och 15minuter på crosstrainern,
sen orkade jag inte mer utan gick hem och käkade lite frukost och tog de lugnt ett tag och såg på filmen "fame"
i ny tappning (väldigt besviken faktist).
Efter de så tänkte jag gå eljuspåret,
de skulle ju vara mysigt lixom...
...NEJ, de vart inte ett dugg mysigt,
mycke snö så de vart ett steg framåt och två steg bak,
hela tiden.
Så efter halva vägen så ville jag bara ge upp,
de va så himla jobbigt!
Jag säger då de,
när snön har försvunnit, DÅ kan jag gå den igen :s

Efter eljuspåret så kom jag hem och åt lite lunch och tok däcka på soffan,
Vaknade 18:30,
kollade upp på mobilen,
jag hade fått ett sms från mickis som frågadde om jag skulle med till hundrastgården,
"lätt!" tänkte jag och drog på mig skorna i all hast.
Tibban, Bianca och kendra fick leka medans vi satt på bänken och slöade och snackade bajs :P

Nu är jag äntligen hemma och man e lite frussen nu,
så de blir nog en dusch på detta och en film kanske :P

Dagens måltider:

Frukost: Inge spännande idag heller, samma som igår fast jag la till ett äpple och ett glas juice



Lunch: Rester från gårdagens middag :P Mums!



Middag: ehh kanske inte den bästa men jag va inte så hungrig, så de vart en macka så man klarar sig till frullen imorrn.



Jag skulle ha beställt vin på ica idag men tydligen så går inte de så de blir road tripp till gränby imorrn,
så man har lite till helgen :D



Längter till helgen!!!!

Sen har vi vägning på fredag,
va tror ni har jag gått upp eller har jag gått ner?
Ska bli spännande att se för så här mycke sallad har jag då aldrig ätit (på länge iaf).

Nu blir de duchen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0